Bir twit de sen at!

Facebook'ta sev bizi!

11 Haziran 2017 Pazar

Bölüm 57: Çöpçatanlar ve Konuşmayı Çatamayanlar

Bölümü dinlemek için tıklayın!

Bu hafta çöpçatanlık konusunda ne kadar becerikliyiz, onu konuştuk..Yani herşeye pek bi hevesli, pek bi insiyatif adamıyız ama doğru mu yapıyoruz bu işleri?? Bi de neden bu networking aktivitelerine, kokteyllere gidip, köşede tüm şam fıstıklarını gömdüğümüzü ama bir türlü gidip de "kaynaşamadığımızı" masaya yatırdık. Bir tüyo vermek gerekirse, sorun bizde değil, bizden öncekilerdeymiş..Keyifli dinletiler efenim!

17 Mayıs 2017 Çarşamba

Bölüm 56: Niye Öyle Yaptılar?

Bölümü dinlemek için tıklayın!

Bilgi yarışmalarındaki insanlar bilemeyince hangimiz gömmedik onları? Hemen kişiliklerine saldırmadık mı? Diğer faktörleri ne kadar dikkate aldık? Hata mı yaptık? Yeni bölümde masaya yatırıyoruz.

1 Mayıs 2017 Pazartesi

Bölüm 55: Taşınmanın Psikolojik Etkileri

Bölümü dinlemek için tıklayınız!

Hani bazen diyoruz ya "alıp başımı gideceğim" diye... Sık sık alıp başını gitmenin de psikolojik etkileri var. Bu bölümde taşınmanın ve taşınma sıklığının psikolojik etkilerini tartışıyoruz. Mesele bir nakliyeci bulmaktan daha öte. Yaşam uzunluğu bile ilgisi var. Dikkatli olmak lazım :)

18 Nisan 2017 Salı

Bölüm 54: Nil "Benden Sana"nın Düşündürdükleri

Bölümü dinlemek için tıklayın!

Nil Karaibrahimgil'in bizdeki yeri ayrı. Güzelim şarkısı insan davranışı üzerine çok şey düşündürdü, biz de bir bölümü şarkının aklımıza getirdiklerine adadık.

12 Mart 2017 Pazar

Bölüm 53: Sosyal Karşılaştırma

Bölümü dinlemek için tıklayın!

Bu hafta sosyal karşılaştırma konusunu masaya yatırdık, içini açtık, iyice kurcalayıp kapattık. Calculus'ten kim kaç almış, kimler eğrinin altında kalmış, hepsi bu programda!!!